Gwarancja

Klienci St. Croix objęci są opieką serwisową tej firmy. W zależności od okoliczności uszkodzenia wędki, tego czy była zarejestrowana czy też nie, może ona przybierać różne formy.

Opieka serwisowa Silver Star

1. Obejmuje wędki, których gwarancja nie wygasła, a uszkodzenie powstało w wyniku błędu producenta.
2. Przesyłając wędkę prosimy o dołączenie dokumentacji wyjaśniającej powód przesłania kija, a także adres zwrotny i numer telefonu.
3. Jeśli wędka została uszkodzona w wyniku wadliwego wykonania, wtedy oczywiście pokryjemy koszty naprawy wędki lub jej wymiany (w czasie trwania gwarancji).
4. W przypadku, jeśli dowody wykażą, że uszkodzenie wędki jest wynikiem wypadku, nieprawidłowego użytkowania lub zaniedbania, poinformujemy Cię o dodatkowych kosztach naprawy lub wymiany Twojej wędki.

Opieka serwisowa Gold Star

1.Wybierz tą opcję, jeśli wędka nie była zarejestrowana po zakupie, lub jej uszkodzenie powstało w wyniku nieprawidłowego użytkowania lub nieszczęśliwego wypadku.
2. Prześlij do nas całą wędkę wraz z informacją wyjaśniającą powód jej przesłania. Wyślij nam także Twój adres zwrotny, numer telefonu, oraz potwierdzenie przelewu na kwotę 180 PLN, pokrywającą koszty ubezpieczenia oraz przesyłki.
3. Dołącz notę z prośbą o serwis Gold Star. Wysokość opłat za serwis Gold Star w zależności od modelu wędki wynosi:
– 55$ za każdą wędkę z serii: TRIUMPH (wszystkie serie), PREMIER (wszystkie serie), MOJO (wszystkie serie), EYECON, PANFISH, TROUT, RIO SANTO, TIDEMASTER, WILD RIVER
– 85$ za każdą wędkę z serii: AVID (wszystkie serie), LEGEND (wszystkie serie oprócz Torzite), IMPERIAL, BANK ROBBER, HIGH STICK DRIFTER
– 120$ za każdą wędkę z serii: LEGEND ELITE (Torzite), LEGEND SURF (Torzite).
4. Po odebraniu przesyłki od Ciebie nasz technik serwisowy ustali, czy naprawić, czy też lepiej wymienić Twoją wędkę. Pamiętaj, że wybieramy opcję naprawy tylko wtedy, kiedy wędka będzie działać jak nowa.

Plan Gold Star + Upgrade
1.To najlepsza opcja, jeśli chcesz otrzymać zamiast swojej starej wędki zupełnie nowy, inny model.
2. Zwróć nam swoją uszkodzoną wędkę St. Croix. Wysyłasz nam swój adres zwrotny, numer telefonu, oraz potwierdzenie przelewu na kwotę 180 PLN, pokrywającej koszt ubezpieczenia oraz przesyłki.
3. Nowa wędka będzie twoja po uiszczeniu opłaty na sumę równą wartości opłaty Gold Star (55$,85$ lub 120$ – patrz wyżej) plus różnicę między ceną wędki którą chcesz otrzymać, a Twoim uszkodzonym kijem.

Gwarancja 15-letnia:
Legend X, Legend® Elite Spin/Cast, Legend Elite® Musky, Legend® Xtreme, Legend® Xtreme Inshore, Legend® Trek, Legend Tournament®, Legend® Glass, Avid Series® Spin/Cast, Avid Pearl, Avid X, Avid Series™ Inshore, Legend® Surf, Avid Series® Surf, Legend Elite® Fly, Sole Fly, Bank Robber™ Fly, High Stick Drifter Fly, Avid Series® Fly, Imperial® Fly

Gwarancja 5-letnia: Premier®, Premier® Pink, Premier® Musky, Wild River®, Mojo Bass, Mojo Cat, Mojo Musky, Eyecon®, Eyecon® Trolling, Panfish Series, Trout Series, Bass X, Triumph®, Tidemaster®, Mojo Inshore, Mojo Salt, Mojo Jig, Mojo Surf, Triumph® Surf, Mojo Bass Fly, Rio Santo Fly, blanki SCV, SCIV, SCIV/SCII, SCIII,
SCII

Gwarancja roczna: Legend® Gold Ice, Legend® Silver Ice, Avid Ice Jigging, Avid Glass Ice, Mojo Ice, Legend Black Ice

Wiek wędki St. Croix z numeru identyfikacyjnego.
Od roku 2001, każdy kij St. Croix posiada wyjątkowy numer identyfikacyjny. Numer seryjny jest zlokalizowany na kiju tuż powyżej rączki. Zgodnie z polityką serwisu St. Croix, data zlokalizowana w numerze seryjnym zostanie użyta by ustalić początek okresu gwarancji, jeżeli kij nie został zarejestrowany w ciągu 30 dni od daty zakupu w rejestracji elektronicznej.

Pierwszy litery numeru seryjnego oznaczają rok: A = 2001; B = 2002; C = 2003; D = 2004; E = 2005; F = 2006; G = 2007; H = 2008; i tak dalej.

Drugie litery numeru seryjnego oznaczają miesiąc: A = styczeń ; B = luty; C = marzec; D = kwiecień; E = maj; F = czerwiec; G = lipiec: H = sierpień; I = wrzesień; J = październik; K = listopad; L = grudzień. Pozostałe oznaczenia są wewnętrzną informacją dla serwisu St. Croix.

Instrukcje dotyczące wysyłki. Wysyłając wędkę (na adres Corona-Fishing) należy zwrócić cały kij, wliczając w to rozbite części. Paczka musi zawierać:

  • dane adresowe (imię i nazwisko oraz adres zwrotny wraz z numerem telefonu)
  • kopię rachunku zakupu
  • jak najdokładniejszy opis tego, w jaki sposób wędka została uszkodzona

Po dokonaniu naprawy lub wymiany wędki, zostanie naliczona opłata serwisowa (uzależniona od modelu wędki, faktu rejestracji itd.).